۴ مشکل رایج در تری دی مکس
نوشته شده توسط : سمیه

۱- مشکل – صحنه ای را با وضوح بالا (در ۳ds max) رندرگیری کرده اید اما به دلایلی نمی توانید آن را ذخیره کنید و پیام “memory error” را دریافت می کنید.

راه حل – آن را به عنوان فرمت .tif ذخیره کنید. به نظر می رسد تنها راه حلی که در این شرایط کار می کند همین باشد.

۲- مشکل– شما در حال تلاش برای رندر گرفتن از صحنه ای با تنظیمات camera correction (3ds max و vray) هستید اما نتیجه کارتان غیر واقعی تر از چیزی است که انتظار داشتید.

راه حل – در قسمت vray > system تیک گزینه “max compatible shade context” را بردارید.

۳- مشکل– (در ۳ds max) نمی توانید یک رندر با وضوح بالا داشته باشید. چرا که خطای “Error creating bitmap” را دریافت کرده اید.

راه حل– صحنه را ذخیره کنید و از ۳ds max آن خارج شوید. مجدداً ۳ds max را باز کنید و یک رندر خالی با وضوح مورد نظرتان بگیرید. پس از آن صحنه اولیه را باز کرده و دوباره رندرگیری کنید. نمی دانم چرا ولی راه حل این مشکل فقط همین است!

۴- مشکل – شما سعی می کنید فضای داخلی ساختمان را (با ۳ds max و vray) رندرگیری کنید، اما به دلایلی پنجره ها سیاه هستند، اگرچه نور از درون آنها عبور می کند.

راه حل – احتمالاً در پنجره environment از بخش vray، به طور تصادفی تیک گزینه “override reflection/refraction” را زده اید و آن را سیاه کرده اید. تیک را بردارید تا مشکلتان حل شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: